Hortex promuje soki zimnotłoczone
  • 2
  • 8
2.09.2019

Hortex promuje soki zimnotłoczone

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt Hortexu – soki zimnotłoczone. Komunikacja zapowiada też nowy wizerunek marki, wykorzystujący pozycjonowanie „Hortex. Prosto z natury”.

Nowość w portfolio firmy skierowana jest do młodych osób, które chcą żyć pełnią życia. Korzyść z większej dawki witamin, jaką dostarczają soki zimnotłoczone, autorzy koncepcji kreatywnej przekazali w sposób wizualny, bez zbędnych słów.

Cele biznesowe, które postawiliśmy przed marką Hortex, wymagały zmiany pozycjonowania. Strategia, jaką obraliśmy, ma na celu m.in. dotarcie do młodszej grupy odbiorców – mówi Michał Szewczyk, dyrektor kategorii soki, nektary, napoje.

Nowy Hortex ma być bliżej konsumenta. Ma być integralną częścią jego świata i pragnień. Towarzyszy jego aktywnościom. Pomaga mu prowadzić intensywniejszy tryb życia w myśl idei przewodniej kampanii, czyli „Wyciskamy więcej z owoców, żebyś Ty wyciskał więcej z życia”.

Nowa linia soków składa się z czterech smaków: jabłko polskie, multiwitamina z afrykańskim mango, pomarańcza brazylijska oraz pomidor prowansalski.

Strategia, kreacja oraz realizacja kampanii: Opus B. Agencja jest także autorem nowego świata wizualnego marki. Spot wyprodukowało Dobro Films, postprodukcją zajęło się studio Chimney. Za całość działań w Internecie odpowiada agencja F11, a strategię mediową i zakup mediów zapewnił Mediacom.

Projekt nowego logo marki Hortex oraz projekty opakowań soków zimnotłoczonych stworzyła agencja Opus B Brand Design. Autorem muzyki do spotu jest Auer.

  • 8

Zimnotłoczone – nowe soki Hortexu

30 sierpnia 2019