Hortex i „Pokolenia” – nowa platforma komunikacji - Marketing przy Kawie
Hortex prezentuje nową platformę komunikacji marki – „Pokolenia”
  • 1
  • 1
25.11.2024

Hortex prezentuje nową platformę komunikacji marki – „Pokolenia”

Platforma komunikacji „Pokolenia” wykorzystuje dziedzictwo marki, a z drugiej podkreśla jej podejście marki do tworzenia nowych rozwiązań – nowatorskich produktów czy kompozycji smakowych.

Dominantą kampanii i jej hymnem jest przebój „Pokolenie” w nowej aranżacji, przygotowanej przez producenta muzycznego Michała Będkowskiego, znanego jako Zeppy Zep. Utwór ten ma łączyć pokolenia.

Kampania ma pokazać, że to, co przeszłe łączyło się i przenikało z tym, co teraźniejsze. Dlatego nie przedstawia historii marki w sposób chronologiczny. Zamiast tego postawiono na kolażowy charakter spotu. Czasy się zmieniają, ale przyjemność kosztowania smaków dobrze znanych, jak i nowych, bliskość rodziny i przyjaciół, zabawa i emocje pozostają takie same.

Nowa platforma to wielokanałowa komunikacja. W ramach kampanii powstała seria spotów TV, szereg formatów digital, komunikacja OOH oraz działania w miejscu sprzedaży. Nad realizacją całości czuwał Opus B. Agencja zaprosiła do współpracy reżysera młodego pokolenia, Krzysztofa Grajpera. Zdjęcia odbywały się w Belgradzie pod opieką domu produkcyjnego Bad Rabbit. Za postprodukcję odpowiada studio Vein, a za dźwięk Zstudio i Burza.

  • 1
Platforma komunikacji „Pokolenia” wykorzystuje dziedzictwo marki Hortex

Platforma komunikacji „Pokolenia” wykorzystuje dziedzictwo marki Hortex

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 listopada 2024

24 listopada 2024

22 listopada 2024