0 1 7.04.2009Hoop Cola promuje nowy wizerunekkampanie reklamowe TweetMarka Hoop Cola zmienia swój wizerunek. „Odkręć się na innych” to hasło nowej kampanii marki.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.04.2009Amako dla Marka KondrataAgencja Reklamowa Amako wykonała ekspozytory na wina dla Marka Kondrata.
0 1 0 0 0 7.04.2009MI Polska dla marki PosterisanKadeFarm Sp. z o.o. prowadzi ogólnopolską kampanię outdoorową dla marki Posterisan. W okresie od 1 do 30 kwietnia w największych miastach Polski zobaczyć można „Fachowca od tyłu” na 1143 tradycyjnych billboardach oraz winylach 6x3 m.
0 1 0 0 0 7.04.2009Wielka kumulacja na ekranach w TescoAtvertin, spółka z segmentu OOH, uruchomiła w kwietniu zintegrowany system digital signage w 29 hipermarketach sieci Tesco i rozpoczęła współpracę z Totalizatorem Sportowym.
0 1 0 0 0 7.04.2009Nowe kampanie Betlej&Partners dla Zasada RoweryAgencja reklamowa Betlej&Partners stworzyła koncepcję i zrealizowała nową kampanię wizerunkową dla marki „Maxim” producenta rowerów Zasada Rowery, której platformą komunikacyjną jest formuła „Durable Bikes”.