Homoseksualna para w reklamie marki Durex nie narusza Kodeksu etyki reklamy
  • 2
  • 1
12.10.2020

Homoseksualna para w reklamie marki Durex nie narusza Kodeksu etyki reklamy

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi konsumenckie na reklamę marki Durex (Reckitt Benckiser), w której przedstawiono homoseksualna parę. Komisja uznała, że taki przekaz nie jest sprzeczny z Kodeksem etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

KK

4 lata temu

„Promocja związków homoseksualnych jest szkodliwa dla społeczeństwa, oswajają z tego typu związkami. Nie dążmy do akceptacji kultur Zachodu, dbajmy o swoje” – podkreśla skarżący, który zapewne nie raz oglądał film dla dorosłych z parą lesbijek (uprawiających seks homoseksualny), czy marzył o trójkącie 2 kobiety + on (2 homoseksualistki i on).

miodzio

4 lata temu

"Promocja związków homoseksualnych"? O jakiej promocji tu mowa? Do pary gejów dodajemy za darmo trzeciego? Co za dzban pisał skargę.

Arian

4 lata temu

Zgadzam się w całej rozciągłości - KER, przyjmując wniosek oparty na idiotycznych przesłankach, ośmiesza siebie i branżę reklamową.

12 października 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 3
12.10.2020

Społeczna odpowiedzialność to już niezbędny element strategii biznesowych. Wyniki badania „Menedżerowie CSR”

Wyniki badania „Menedżerowie CSR” pokazują coraz silniejszą integrację wartości CSR z biznesową działalnością firmy. Zjawisko to dostrzegło w swoich firmach niemal 80 proc. respondentów. Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało najnowszą edycję badania przeprowadzonego wśród osób odpowiedzialnych w firmach w Polsce za CSR i zrównoważony rozwój.