Homo Homini: Rośnie rozpoznawalność firm sprzedaży bezpośredniej
  • 0
  • 1
8.04.2015

Homo Homini: Rośnie rozpoznawalność firm sprzedaży bezpośredniej

Liderem skojarzeń spontanicznych w rankingu firm branży sprzedaży bezpośredniej od wielu lat pozostaje marka Avon (18 proc.). Na drugiej pozycji, odnotowując największy wzrost rozpoznawalności spontanicznej, uplasowała się firma Oriflame (10 proc.). Wyprzedza ona marki Amway (5 proc.) i Zepter (4 proc.) – wynika z analizy Homo Homini dla PSSB.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 kwietnia 2015