- 0
- 1
Hochland i Thermomix prowadzą wspólną kampanię
Współpraca marki Hochland z marką Thermomix ma na celu zachęcenie Polaków do bardziej efektywnego organizowania posiłków z jednoczesnym zachowaniem ich różnorodności oraz walorów smakowych.
Poprzez wspólne działania Hochland i Thermomix chcą zaprezentować Polakom, jak w prosty i szybki sposób przygotować serowe posiłki na co dzień. Mowa zarówno o daniach głównych, przekąskach, jak i deserach.
Użytkownicy urządzenia Thermomix mogą skorzystać ze stworzonych z tej okazji przepisów z wykorzystaniem produktów marki Hochland. Znajdą je na platformie Cookidoo z przepisami na Thermomix. Zostaną przeprowadzeni krok po kroku przez proces przygotowania dania. Jest to możliwe dzięki funkcji gotowania z ustawieniami, dostępnej w urządzeniu. Kolekcja pozostanie na stałe na platformie.
– W ramach prowadzonej kampanii promującej współpracę marek zaplanowaliśmy działania oparte na synergii tradycyjnej komunikacji mediowej ze wsparciem influencerów. Do udziału zaprosiliśmy m.in. Witolda Mondrego, szefa kuchni i zwycięzcę 8. edycji „Hell’s Kitchen”. Cieszymy się, że dzięki nam kolejne marki wykorzystują pełny potencjał influencer marketingu. Takiego, w którym content twórców, tradycyjne kreacje i media stanowią spójny oraz wspierający się ekosystem reklamowy – komentuje Adam Szudra, dyrektor zarządzający agencji Friends & Brands.
Kampania obejmuje komunikację w internecie i mediach społecznościowych. SayHi Agency odpowiada za:
- kreację graficzną i przygotowanie materiałów reklamowych na potrzeby działań w social mediach (Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest i YouTube),
- realizację sesji zdjęciowych z influencerami.
Agencja Friends & Brands zajęła się wyborem influencerów oraz koordynacją współpracy z nimi. Media kupił dom mediowy Value Media.
- 1