- 0
- 1
H&M rozpoczyna współpracę w zakresie employer brandingu z agencją Płodni
Agencja Płodni będzie realizować działania employer brandingu centrum dystrybucyjnego H&M Group w nowej lokalizacji, a także rekrutację.
Aktywności Płodnych skupiają się obecnie na budowaniu marki pracodawcy jednego z nowych centrów dystrybucyjnych należących do H&M Group. Jest to centrum zlokalizowane w Robakowie pod Poznaniem. Agencja zajęła się:
- wypracowaniem idei kreatywnej i key visuala,
- realizacją sesji fotograficznej i produkcją spotów wideo,
- zaplanowaniem kampanii, której pierwszy etap obecnie koordynuje.
Idea i zarazem hasło przewodnie kampanii „To się liczy!” podkreśla, że praca w centrum dystrybucyjnym marki w podpoznańskim Robakowie to coś więcej niż tylko praca, i to w wielu różnych aspektach. Zespół zajmuje się obsługą internetowej platformy oferującej produkty z drugiej ręki – Sellpy. Dzięki niej przedmioty mają szansę na drugie życie.
Kampania obejmuje digital marketing i public relations. W tym m.in. social media, media lokalne (prasę, radio i portale), reklamy w sieci reklamowej Google i na YouTube.
Strony nie ujawniają innych szczegółów na temat współpracy.
- 1