Historyczne logo Prudentiala powraca w kampanii na igrzyska olimpijskie - Marketing przy Kawie
Historyczne logo Prudentiala powraca w kampanii na igrzyska olimpijskie
  • 1
  • 1
28.07.2021

Historyczne logo Prudentiala powraca w kampanii na igrzyska olimpijskie

Z okazji trwających w Tokio igrzysk olimpijskich Prudential rozpoczął kampanię „Who’s Your Rock?” („Kto jest Twoją skałą?”). Przywraca w niej dawne logo firmy – Skałę Gibraltarską wpisaną w okrąg, która ma symbolizować siłę i odporność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 lipca 2021

  • 0
  • 5
  • 0
28.07.2021

Co czwarty Polak jest gotowy na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swoich zasad moralnych, aby się wzbogacić. Wyniki badania

Jeden na czterech Polaków zgodziłby się na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swojego kodeksu moralnego, aby stać się bogaty. Mężczyźni i osoby zamożniejsze są bardziej skłonni do takich zachowań. Serwis kariery InterviewMe.pl przeprowadził badanie „Do czego byłbyś zdolny, aby się wzbogacić”, w którym zapytano ponad 700 respondentów o to, na jakie poświęcenia byliby gotowi, aby się wzbogacić.