- 0
- 1
Historie influencerów w kampanii Miłosław Bezalkoholowe – „Bez też jest Miło!”
Kampania Miłosław Bezalkoholowe IPA „Bez też jest Miło!” ma udowodnić, że pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Historie influencerów mają inspirować do przełamywania rutyny i sięgania po orzeźwienie w najlepszym wydaniu – bez kompromisów.
Kampania Miłosław Bezalkoholowe IPA podkreśla, że piwo 0% nie oznacza rezygnacji z jakości. Pokazuje, że nawet największe pasje z czasem mogą stać się rutyną. Warto wtedy otworzyć się na nowe doznania, przełamać schematy i jednocześnie odkryć przyjemność w drobnych gestach.
W działania zaangażowani zostali popularni twórcy internetowi
- Mr Fit Trener,
- Seweryn Habdas,
- Natalia Bogucka – Dokąd tym razem,
- Dawid Rakowski,
- Geczu.
Pokazują, jak produkt wpisuje się w ich codzienne pasje.
Influencer marketing ma pomóc markom wyjść poza utarte schematy komunikacji. Współpraca z twórcami ma pokazać, że piwo bezalkoholowe nie jest kompromisem, ale świadomym wyborem. To opowieść o stylu życia, w którym liczy się smak, autentyczność i gotowość do przełamywania rutyny
Kampania obejmuje działania w kanałach digital oraz szeroko zakrojony zakup mediów. Za strategię, ideę kreatywną, dobór twórców i koordynację działań odpowiada agencja Friends & Brands.

Influencerzy promują piwo Miłosław Bezalkoholowe IPA