Miłosław Bezalkoholowe IPA promowane przez influencerów - Marketing przy Kawie
Historie influencerów w kampanii Miłosław Bezalkoholowe – „Bez też jest Miło!”
  • 0
  • 1
30.06.2025

Historie influencerów w kampanii Miłosław Bezalkoholowe – „Bez też jest Miło!”

Kampania Miłosław Bezalkoholowe IPA „Bez też jest Miło!” ma udowodnić, że pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Historie influencerów mają inspirować do przełamywania rutyny i sięgania po orzeźwienie w najlepszym wydaniu – bez kompromisów.

Kampania Miłosław Bezalkoholowe IPA podkreśla, że piwo 0% nie oznacza rezygnacji z jakości. Pokazuje, że nawet największe pasje z czasem mogą stać się rutyną. Warto wtedy otworzyć się na nowe doznania, przełamać schematy i jednocześnie odkryć przyjemność w drobnych gestach.

W działania zaangażowani zostali popularni twórcy internetowi

  • Mr Fit Trener,
  • Seweryn Habdas,
  • Natalia Bogucka – Dokąd tym razem,
  • Dawid Rakowski,
  • Geczu.

Pokazują, jak produkt wpisuje się w ich codzienne pasje.

Influencer marketing ma pomóc markom wyjść poza utarte schematy komunikacji. Współpraca z twórcami ma pokazać, że piwo bezalkoholowe nie jest kompromisem, ale świadomym wyborem. To opowieść o stylu życia, w którym liczy się smak, autentyczność i gotowość do przełamywania rutyny

Kampania obejmuje działania w kanałach digital oraz szeroko zakrojony zakup mediów. Za strategię, ideę kreatywną, dobór twórców i koordynację działań odpowiada agencja Friends & Brands.

Historie influencerów w kampanii Miłosław Bezalkoholowe – „Bez też jest MIŁO!”

Influencerzy promują piwo Miłosław Bezalkoholowe IPA

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 czerwca 2025

29 czerwca 2025

28 czerwca 2025