Historie Agnieszki Szulim i Antoniego Pawlickiego w kampanii marki Levi’s - Marketing przy Kawie
Historie Agnieszki Szulim i Antoniego Pawlickiego w kampanii marki Levi’s
  • 0
  • 6
25.08.2014

Historie Agnieszki Szulim i Antoniego Pawlickiego w kampanii marki Levi’s

Marka Levi’s zaprosiła do kampanii dwie postacie ze świata polskiego show-biznesu. Historie Agnieszki Szulim i Antoniego Pawlickiego stały się inspiracją do stworzenia sesji zdjęciowych, w których bohaterowie ubrani są w stroje marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55057 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2014