Historia Polski według Krzysztofa Skiby - Marketing przy Kawie
Historia Polski według Krzysztofa Skiby
  • 0
  • 1
22.06.2007

Historia Polski według Krzysztofa Skiby

Pod koniec czerwca rusza w Internecie kampania marketingowa promująca sztandarowy produkt Termo Organiki – "styropian w ciepłe kropki". Przez pół roku internauci będą mogli oglądać prześmiewczą Historię Polski widzianą oczami głównego bohatera, kontrowersyjnego Krzysztofa Skiby.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 czerwca 2007