Hiphopowy bit w październiku na YouTube. YouTube Ads Leaderboard
  • 3
  • 0
15.11.2018

Hiphopowy bit w październiku na YouTube. YouTube Ads Leaderboard

W październiku na YouTube bezsprzecznie królował hip-hop. Cztery miejsca zestawienia należą do piwa EB i „Projektu Tymczasem”. Ideą inicjatywy była wzajemna reinterpretacja najważniejszych utworów z repertuaru pionierów polskiego rapu, jak i reprezentantów nowej szkoły.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49507 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 listopada 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
15.11.2018

Pierwszy miliard e-sportu. Sport elektroniczny wchodzi do finansowej ekstraklasy – pokazują badania Deloitte

W 2018 r. po raz pierwszy przychody z e-sportu na całym świecie przekroczą miliard dolarów. Elektroniczny sport przyciąga coraz więcej graczy i kibiców, główne z młodszych grup wiekowych. Z raportów firmy doradczej Deloitte „Continue to Play” oraz „Digital media trends survey” wynika, że milenialsi są nie tylko głównymi odbiorcami tej formy rozrywki. Są także najbardziej chętni, aby za nią płacić. Firmy, które odpowiedzą na ich rosnące zainteresowanie e-sportem, mają szansę osiągnąć przewagę konkurencyjną.