0 1 24.02.2009Highlite PR dla COM.40firmy TweetAgencja Highlite PR rozpoczęła współpracę z firmą COM.40.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54812 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 24.02.2009L’Oréal Polska prowadzi konkurs związany z festiwalem filmowym w CannesFirma L’Oréal Polska prowadzi kampanię marki kosmetyków L’Oréal Paris wspierającą Konkurs Cannes, w którym do wygrania są: możliwość wyjazdu na tegoroczny Festiwal Filmowy w Cannes, karty prezentowe na zakup pakietu filmów w Empiku oraz 10 000 biletów na seanse w sieci multipleksów Cinema City.
0 1 0 0 0 24.02.2009Biedronka nagrodzona za najciekawszą kampanię reklamową19 lutego 2009 r., podczas uroczystości wręczania certyfikatów Euromarka, Biedronka – największa w Polsce sieć dyskontów spożywczych – została uhonorowana nagrodą specjalną za najciekawszą kampanię reklamową. Uznanie kapituły zdobyła kampania „Produkty z Biedronki polecają się…”.
0 1 0 0 0 24.02.2009IKEA wybiera dom mediowyIKEA zaprosiła cztery domy mediowe do przetargu na obsługę kampanii internetowych.
0 1 0 0 0 24.02.20091% podatku dla Fundacji AgoryFundacja Agory już po raz piąty rozpoczyna zbiórkę 1% podatku. W 2009 roku zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na nową akcję społeczną „Gazety Wyborczej” pod hasłem „Polska bez nałogów”.