HiBrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem
  • 0
  • 4
11.09.2019

HiBrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem

HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design. Została ona wydzielona ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.

Nasza branża ulega bardzo dynamicznym zmianom, dlatego zdecydowaliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Coraz więcej marek ma świadomość, jak ważne są działania z zakresu szeroko rozumianego brandingu. W związku z tym firmy szukają partnera, który ma doświadczenie i specjalistyczną wiedzę. Zespół ekspertów HiBrands jest właśnie takim partnerem. Przez ostatnie lata, pod szyldem Opus B Brand Design, wyspecjalizował się w zagadnieniach brandingowych.

Dowodem na to są liczne realizacje zarówno w kraju, jak i za granicą. Wielokrotnie doceniony przez jury najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów, stał się na przestrzeni ostatnich kilku lat najczęściej nagradzaną polską agencją brandingową – tłumaczy Bogumił Budzik, prezes Grupy.

HiBrands i Opus B pozostają w jednej grupie kapitałowej. Decyzja o zmianach podyktowana jest nowymi potrzebami rynku reklamowego oraz celami biznesowymi wszystkich podmiotów grupy.

Nowe podejście ma pozwolić obu brandom skupić się na dostarczaniu klientom eksperckich rozwiązań w jasno określonych, wyspecjalizowanych dziedzinach:

  • HiBrands w szeroko rozumianym brandingu – identyfikacja wizualna, projektowanie opakowań czy wsparcie procesów new product development,
  • Opus B w komunikacji 360 stopni, digital i motion design.

Funkcje dyrektorów zarządzających pełnią Monika Kamińska-Młyniec (HiBrands) i Joanna Kozłowska (Opus B).

  • 4

Nowa nazwa Opus B Brand Design

10 września 2019