Heureka w gronie półfinalistów konkursu „Dobroczyńca Roku 2006”
  • 0
  • 1
6.03.2007

Heureka w gronie półfinalistów konkursu „Dobroczyńca Roku 2006”

Heureka została półfinalistą prestiżowego konkursu „Dobroczyńca Roku 2006”. Nominację do nagrody agencja otrzymała od Amnesty International za opracowanie i zrealizowanie strategii komunikacyjnej dla „Międzynarodowego Maratonu Pisania Listów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Jak będzie wyglądało podróżowanie w roku 2020

Firma Amadeus, światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych w branży turystycznej wspólnie z brytyjską firmą konsultingową Hanley Center HeadlightVision opracowała raport „Traveller Tribes 2020” przedstawiający prognozy dotyczące kształtu rynku usług turystycznych w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Jest to pierwsze tego typu opracowanie, zawierające analizę trendów społecznych, politycznych i ekonomicznych oraz prognozę zmian w nowoczesnych technologiach, jakie będą miały wpływ zarówno na funkcjonowanie międzynarodowych przewoźników, jak i zachowanie turystów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Klienci Vero Moda w bazie Acxiom Polska

Firmy uruchomiły wspólny program pozyskania informacji o klientach sklepów Vero Moda. Zebrane dane pomogą marce lepiej poznać swoich nabywców oraz wzbogacą zasoby Acxiom. Chcąc uzyskać użyteczną marketingowo wiedzę o swoich klientach oraz nawiązać z nimi bliższe relacje firma Bestseller Retail Poland (właściciel marki Vero Moda) postanowiła zapytać samych zainteresowanych o ich preferencje zakupowe, ulubione marki oraz styl życia.