Herbapol w kampanii herbat ziołowych podkreśla związek z naturą - Marketing przy Kawie
Herbapol w kampanii herbat ziołowych podkreśla związek z naturą
  • 1
  • 2
6.03.2025

Herbapol w kampanii herbat ziołowych podkreśla związek z naturą

Herbapol-Lublin promuje linię herbatek ziołowych Zielnik Polski. Hasło działań, „Herbapol. We współpracy z naturą”, definiuje nową platformę komunikacyjną firmy.

Zielnik Polski firmy Herbapol to linia herbatek ziołowych tworzonych ze 100% naturalnych składników. Są uzupełnieniem zbilansowanej diety oraz zdrowego trybu życia. Wpisują się zatem w jeden z  rozwijających się trendów. Konsumenci, także ci młodzi, poszukują produktów, dzięki którym mogą zadbać o swój dobrostan i być bliżej natury.

– Cieszymy się, że ziołowe herbatki przeżywają wielki renesans. Młode pokolenie odkryło ich  walory i sięga po nie na co dzień, by cieszyć się czystym smakiem ziół, a jednocześnie troszczyć się o siebie w zgodzie z naturą – mówi Agnieszka Pragacz, senior brand manager w Herbapol-Lublin.

W nowej kampanii Herbapol zaznacza, że to natura jest źródłem składników, na bazie których powstają jego produkty. Spot podkreśla, że marka ze swoją misją idealnie wpisuje się w aktualne trendy.

Najważniejszymi przekazami są tu:

  • bliski i autentyczny związek z naturą,
  • zaspokajanie potrzeb współczesnego konsumenta,
  • odpowiedź na aktualne trendy.

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie public relations zapewnia Quality PR.

  • 2
Herbapol-Lublin promuje linię herbatek ziołowych pod hasłem „We współpracy z naturą”

Herbapol-Lublin promuje linię herbatek ziołowych pod hasłem „We współpracy z naturą”

Herbapol-Lublin promuje linię herbatek ziołowych pod hasłem „We współpracy z naturą”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 marca 2025