- 1
- 2
Herbapol w kampanii herbat ziołowych podkreśla związek z naturą
Herbapol-Lublin promuje linię herbatek ziołowych Zielnik Polski. Hasło działań, „Herbapol. We współpracy z naturą”, definiuje nową platformę komunikacyjną firmy.
Zielnik Polski firmy Herbapol to linia herbatek ziołowych tworzonych ze 100% naturalnych składników. Są uzupełnieniem zbilansowanej diety oraz zdrowego trybu życia. Wpisują się zatem w jeden z rozwijających się trendów. Konsumenci, także ci młodzi, poszukują produktów, dzięki którym mogą zadbać o swój dobrostan i być bliżej natury.
– Cieszymy się, że ziołowe herbatki przeżywają wielki renesans. Młode pokolenie odkryło ich walory i sięga po nie na co dzień, by cieszyć się czystym smakiem ziół, a jednocześnie troszczyć się o siebie w zgodzie z naturą – mówi Agnieszka Pragacz, senior brand manager w Herbapol-Lublin.
W nowej kampanii Herbapol zaznacza, że to natura jest źródłem składników, na bazie których powstają jego produkty. Spot podkreśla, że marka ze swoją misją idealnie wpisuje się w aktualne trendy.
Najważniejszymi przekazami są tu:
- bliski i autentyczny związek z naturą,
- zaspokajanie potrzeb współczesnego konsumenta,
- odpowiedź na aktualne trendy.
Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie public relations zapewnia Quality PR.
- 2