Herbapol-Lublin świętuje 75-lecie - Marketing przy Kawie
Herbapol-Lublin świętuje 75-lecie kampanią wizerunkową
  • 1
  • 2
10.06.2024

Herbapol-Lublin świętuje 75-lecie kampanią wizerunkową

Producent herbat ziołowych Herbapol-Lublin rozpoczął kampanię wizerunkową z okazji 75-lecia. Jej przesłanie oddaje hasło „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością”.

Kampania podkreśla przywiązanie marki Herbapol-Lublin do natury, które jest fundamentem działania firmy.

Spot będzie emitowany w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz serwisach VOD takich jak Player, Polsat Go, VOD, YouTube. Produkcję spotu zrealizowała agencja AdValue, zakupem mediów zajęła się Essence Mediacom, a wsparcie PR zapewnia Quality Public Relations.

  • 2
Herbapol-Lublin z jubileuszową kampanią

Herbapol-Lublin z jubileuszową kampanią

Herbapol-Lublin z jubileuszową kampanią

10 czerwca 2024