Henkel rozszerza współpracę z agencją Big Picture
  • 0
  • 1
17.06.2021

Henkel rozszerza współpracę z agencją Big Picture

Po realizacji projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil („Pralnie społecznie odpowiedzialne”) firma Henkel zdecydowała się powierzyć agencji Big Picture kolejne działania. Rozszerzyła tym samym obszar współpracy o PR konsumencki.

Firma Henkel nawiązała współpracę z Big Picture w 2020 r., wybierając agencję do realizacji platformy społecznej odpowiedzialności marki Persil. Tak narodził się autorski projekt pod hasłem „Pralnie społecznie odpowiedzialne”. Jego ideą jest zapewnienie osobom w kryzysie bezdomności dostępu do bezpłatnej pralni, gdzie mogą oddać do czyszczenia ubrania, koce czy okrycia.

Tym razem Big Picture będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne i koordynację działań w ramach projektu konsumenckiego. Pod koniec maja premierę miała bezpłatna platforma poradnikowo-edukacyjna Ask Team Clean. Stworzono ją z myślą o rosnącej społeczności konsumentów poszukujących sprawdzonych rozwiązań i trików z zakresu prania, sprzątania, DIY oraz ekologii. Odwiedzający stronę mają dostęp do ofert, promocji, konkursów oraz regularnych testów produktów marek z portfolio Henkel, takich jak Persil, E, Perwoll, Silan, Pur, Somat, Bref, Clin, K2r.

W ramach wsparcia komunikacyjnego Ask Team Clean do zadań Big Picture należy m.in. współpraca z mediami. Dodatkowo agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego oraz działania skierowane do pracowników. Nad realizacją projektu po stronie agencji czuwa Karolina Pękalska, senior PR consultant.

  • 1
Henkel rozszerza współpracę

Henkel rozszerza współpracę z Big Picture

17 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2021

Lidl Polska rezygnuje z czarnego plastiku

Lidl Polska podejmuje działania wspierające gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach strategii „REset Plastic” firma zamierza do końca 2025 r. osiągnąć cel stosowania w opakowaniach marek własnych około 20% plastiku pochodzącego z recyklingu. Ponadto Lidl postawił sobie za cel wyeliminowanie czarnego plastiku z opakowań marek własnych do końca 2021 r., a tym samym znaczne zwiększenie możliwości recyklingu opakowań.

16 czerwca 2021

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2021 Aktualizacja:

Męskie Granie w nowej formule, z limitem biletów dla niezaszczepionych i płatnością wyłącznie Blikiem

Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią powraca trasa koncertowa Męskie Granie. W tym roku ze względu na ograniczenia pandemiczne muzycy zagrają w czterech miastach, a koncerty odbędą się zarówno w piątki, jak i soboty. Przedsprzedaż biletów została zaplanowana na 21 czerwca, a premiera tegorocznego singla na 30 czerwca. Pula biletów dla niezaszczepionych osób jest ograniczona.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2021

Ronaldo odsunął coca-colę, Pogba – heinekena. Piłkarze demonstrują niechęć wobec produktów na konferencjach prasowych

15 czerwca, przed meczem Portugalii z Węgrami w trwających rozgrywkach UEFA Euro 2020, odbyła się konferencja prasowa. Cristiano Ronaldo, kapitan portugalskiej drużyny, odstawił z widocznego miejsca na stole dwie znajdujące się tam butelki coca-coli. Ustawił w to miejsce wodę mineralną, zachęcając: „Pijcie wodę!”. Gdy na konferencji po meczu Francji z Niemcami pojawił się Paul Pogba, pod stolikiem wylądowała butelka piwa Heineken.