Henkel rozszerza współpracę z agencją Big Picture
  • 0
  • 1
17.06.2021

Henkel rozszerza współpracę z agencją Big Picture

Po realizacji projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil („Pralnie społecznie odpowiedzialne”) firma Henkel zdecydowała się powierzyć agencji Big Picture kolejne działania. Rozszerzyła tym samym obszar współpracy o PR konsumencki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

17 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2021

Lidl Polska rezygnuje z czarnego plastiku

Lidl Polska podejmuje działania wspierające gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach strategii „REset Plastic” firma zamierza do końca 2025 r. osiągnąć cel stosowania w opakowaniach marek własnych około 20% plastiku pochodzącego z recyklingu. Ponadto Lidl postawił sobie za cel wyeliminowanie czarnego plastiku z opakowań marek własnych do końca 2021 r., a tym samym znaczne zwiększenie możliwości recyklingu opakowań.

16 czerwca 2021

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2021 Aktualizacja:

Męskie Granie w nowej formule, z limitem biletów dla niezaszczepionych i płatnością wyłącznie Blikiem

Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią powraca trasa koncertowa Męskie Granie. W tym roku ze względu na ograniczenia pandemiczne muzycy zagrają w czterech miastach, a koncerty odbędą się zarówno w piątki, jak i soboty. Przedsprzedaż biletów została zaplanowana na 21 czerwca, a premiera tegorocznego singla na 30 czerwca. Pula biletów dla niezaszczepionych osób jest ograniczona.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2021

Ronaldo odsunął coca-colę, Pogba – heinekena. Piłkarze demonstrują niechęć wobec produktów na konferencjach prasowych

15 czerwca, przed meczem Portugalii z Węgrami w trwających rozgrywkach UEFA Euro 2020, odbyła się konferencja prasowa. Cristiano Ronaldo, kapitan portugalskiej drużyny, odstawił z widocznego miejsca na stole dwie znajdujące się tam butelki coca-coli. Ustawił w to miejsce wodę mineralną, zachęcając: „Pijcie wodę!”. Gdy na konferencji po meczu Francji z Niemcami pojawił się Paul Pogba, pod stolikiem wylądowała butelka piwa Heineken.