Heinz ogłosił walkę o równość bułek i parówek
  • 1
  • 1
8.07.2021

Heinz ogłosił walkę o równość bułek i parówek

Heinz opublikował petycję i rozpoczął kampanię na rzecz pakowania bułek i parówek w równe paczki, w których są sprzedawane. Obecnie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie liczba bułek w paczce różni się od liczby hot dogów. Zdaniem Heinza komplikuje to życie konsumentom i powoduje marnowanie żywności.

Kampania wystartowała w związku z nieformalnym świętem National Hot Dog Day, obchodzonym w USA i Kanadzie. Konsumenci w sezonie letnim po pandemii częściej grillują. Reklamy Heinza kierują odbiorców na humorystyczną stronę akcji: HeinzHotDogPact.com. Po pozostawieniu danych można tam podpisać petycję.

Kampania opiera się na obecnym w popkulturze insighcie konsumenckim narzekania na nierówną liczbę bułek i parówek w paczkach dostępnych w handlu. W filmie „Ojciec panny młodej” z 1991 r. narzeka na to bohater grany przez Steve’a Martina.

Akcja ma pomóc marce Heinz powiększyć posiadaną bazę danych konsumentów. Coraz więcej marek podejmuje takie próby w związku z zapowiadaną przez Google likwidacją plików cookie. Działania przygotowała agencja Rethink wspierana mediowo przez Carat, a w mediach społecznościowych przez Kitchen.

  • 1
Heinz ogłosił walkę o równość bułek i parówek

Heinz ogłosił walkę o równość bułek i parówek

8 lipca 2021