Boring Mode – od Heinekena na koncerty - Marketing przy Kawie
Heineken wprowadził Boring Mode – aplikację dla uczestników koncertów. Zmienia smartfony w „nudne telefony”
  • 1
  • 3
27.10.2024

Heineken wprowadził Boring Mode – aplikację dla uczestników koncertów. Zmienia smartfony w „nudne telefony”

Akcja Heinekena Boring Mode nakłania uczestników koncertów do odłożenia smartfonów i koncentracji na przeżywaniu wydarzenia. Wykorzystując technologię podczerwieni, marka przekazywała niewidoczne normalnie komunikaty, widoczne tylko przez obiektyw smartfonów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56930 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 października 2024