Boring Mode – od Heinekena na koncerty - Marketing przy Kawie
Heineken wprowadził Boring Mode – aplikację dla uczestników koncertów. Zmienia smartfony w „nudne telefony”
  • 1
  • 3
27.10.2024

Heineken wprowadził Boring Mode – aplikację dla uczestników koncertów. Zmienia smartfony w „nudne telefony”

Akcja Heinekena Boring Mode nakłania uczestników koncertów do odłożenia smartfonów i koncentracji na przeżywaniu wydarzenia. Wykorzystując technologię podczerwieni, marka przekazywała niewidoczne normalnie komunikaty, widoczne tylko przez obiektyw smartfonów.

Komunikaty wyświetlane na festiwalach Silver Live Out w Meksyku i Amsterdam Dance Event w Holandii miały przypominać uczestnikom, by zamiast nagrywać, cieszyli się chwilą. W ramach kampanii powstała aplikacja Boring Mode. Blokuje powiadomienia i inne funkcje w smartfonach, aby użytkownicy mogli bardziej angażować się w wydarzenia towarzyskie. Heineken rozszerza w ten sposób koncepcję „nudnego telefonu” (Boring Phone). To telefon pozbawiony dostępu do internetu oraz mediów społecznościowych. Produkt zaprezentowano wiosną podczas Milan Design Week.

Cyfrowy detoks zyskuje na popularności szczególnie wśród generacji Z i milenialsów. Badania wykazują, że 60% osób z tych grup cieszyłoby się bardziej wydarzeniami muzycznymi bez urządzeń, a 41% frustruje widok telefonów na koncertach.

– Wydaje się, że dzisiaj technologia jest zawsze na pierwszym miejscu, dominując nad radością z prawdziwego życia. Technologia zapewnia nam nieskończone udogodnienia, ale jej kosztem bywa brak możliwości zatrzymania się i odbierania tego, co dzieje się wokół nas – mówi Nabil Nasser, globalny szef Heinekena.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa LePub.

  • 3
Boring Mode

Heineken wprowadził Boring Mode – aplikację dla uczestników koncertów

Heineken wprowadził Boring Mode – aplikację dla uczestników koncertów
Heineken wprowadził Boring Mode – aplikację dla uczestników koncertów

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 października 2024