Headlines Porter Novelli dla marki Douwe Egberts - Marketing przy Kawie
Headlines Porter Novelli dla marki Douwe Egberts
  • 0
  • 1
6.03.2009

Headlines Porter Novelli dla marki Douwe Egberts

Headlines Porter Novelli rozpoczęło kampanię PR dla Douwe Egberts. Sara Lee powierzyła Headlines kompleksową obsługę PR marki Douwe Egberts, po sukcesach wcześniej prowadzonych kampanii produktowych dla kaw marki Prima.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54987 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2009

VIII Letnia Szkoła Wyszehradzka zaprasza do składania aplikacji

Stowarzyszenie Willa Decjusza zaprasza studentów, doktorantów i młodych profesjonalistów z Polski, Słowacji, Czech, Węgier i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej do Letniej Szkoły Wyszehradzkiej. W ramach dwutygodniowego interdyscyplinarnego programu (28 czerwca – 11 lipca) odbędą się wykłady, debaty, warsztaty i seminaria dotyczące problemów regionu, Unii Europejskiej i krajów Europy Środkowo-Wschodniej, prowadzone przez międzynarodowe grono wybitnych ekspertów.