Head & Shoulders w ramach akcji „Zacznij dzień z czystą głową” prowadzi treningi
  • 0
  • 1
19.05.2020

Head & Shoulders w ramach akcji „Zacznij dzień z czystą głową” prowadzi treningi

Ruszyła akcja Head & Shoulders „Zacznij dzień z czystą głową”. Marka zachęca w niej do porannej rozgrzewki w towarzystwie znanych sportowców, prezenterów i aktorów.

Jak pokazują badania* przeprowadzone dla marki Head & Shoulders, Polacy w czasie pandemii znacznie ograniczyli ruch (59 proc.). Zdecydowana większość deklaruje, że motywacją do powrotu do formy są inni ludzie (75 proc.), których towarzystwa brakuje z powodu ograniczeń wprowadzonych w czasie pandemii (72 proc.).

Dlatego w czasie odmrażania gospodarki i stopniowego wychodzenia z ograniczeń narodowej kwarantanny Head & Shoulders zachęca Polaków do codziennej, wspólnej gimnastyki porannej w ramach akcji „Zacznij dzień z czystą głową”. Równolegle marka wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem wspiera potrzebujących w czasie pandemii.

Treningi w formie relacji na żywo można śledzić:

  • na instagramowym profilu trenera personalnego Daniela Józka Kuczaja (do 17 maja),
  • na profilach gwiazd i influencerów biorących udział w akcji: Rafała Maślaka, Macieja Dowbora, Małgorzaty Ohme, Hanny Lis, Sylwii Nowak, Rafała Jonkisza i Krzysztofa Golonki.

Wszystkie poranne treningi są również dostępne na stronie internetowej www.czystaglowa.onet.pl. Na stronie internauci znajdą także praktyczne porady na temat pielęgnacji włosów i skóry głowy. Do przyłączenia się do akcji zachęca sam Robert Lewandowski, ambasador marki.

* Badanie zrealizowane przez PBS w ramach projektu marki Head & Shoulders, pt. „Zacznij dzień z czystą głową” w technice CATI w maju 2020 r. na ogólnopolskiej próbie N=711 Polaków w wieku 18+.

  • 1
Head & Shoulders zachęca do treningów ze znanymi osobami

Head & Shoulders zachęca do treningów ze znanymi osobami

19 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2020

Coca-Cola i #BeApp organizują koncerty Coke Studio Sessions

Katy Perry, Bebe Rexha, DJ Khaled, Steve Aoki to pierwsi z ponad stu artystów, którzy wezmą udział w trwającym 60 dni streamingu koncertów na żywo. W ten sposób w dobie trwającej epidemii Coca-Cola chce łączyć fanów na całym świecie i umożliwiać wspólne cieszenie się muzyką. Udział w koncercie to też okazja, by wesprzeć walkę z Covid-19. Widzowie będą mogli dokonać darowizny na rzecz Międzynarodowe­go Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca, a Fundacja Coca-Cola przekaże kwotę równoważną środkom wpłaconym przez fanów, wynoszącą do 3 mln dol.