Head & Shoulders promuje się w kanale mobilnym
  • 0
  • 1
5.03.2013

Head & Shoulders promuje się w kanale mobilnym

Procter & Gamble reklamuje najnowszą linię szamponów Head & Shoulders w kanale mobilnym. Reklama wyświetla się użytkownikom aplikacji mobilnej Listonic. Osoby, które chcą kupić produkty do pielęgnacji włosów, widzą komunikat reklamowy najnowszego produktu marki.

Kreacja emitowana jest także na banerach wyświetlających się przy listach zakupów. Na potrzeby kampanii przygotowana została specjalna strona mobilna, na którą trafia konsument po kliknięciu w reklamę. Kreacja została uzupełniona przyciskiem „dodaj do listy zakupów”, pozwalającym na szybkie dodanie promowanego przedmiotu do listy zakupów.

Kampania reklamowa potrwa do końca marca. Komunikaty promujące szampon Head & Shoulders pojawią się w tym czasie na ponad 80 tysiącach list zakupów. Reklamy wyświetlane w aplikacji Listonic są uzupełnieniem komunikacji w innych mediach.

Kreacje i specjalnie przygotowane strony mobilne docierają do użytkowników aplikacji Listonic – osób w wieku 25–45 lat. Z aplikacji korzystają przeważnie mężczyźni (60%) mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%).

  • 1

5 marca 2013

Reklama
Reklama