„Hazard. Nie igraj” – kampania społeczna (wideo)
  • 4
  • 7
4.07.2013

„Hazard. Nie igraj” – kampania społeczna (wideo)

W ramach kampanii społecznej „Hazard. Nie igraj” w kinach oraz Internecie można obejrzeć spoty. Na ulicach wybranych polskich miast pojawiły się też murale z hasłami „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” oraz „Goło i niewesoło”. Celem jest zwrócenie społecznej uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych przez młodych ludzi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53497 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lipca 2013

3 lipca 2013