- 0
- 1
Havas Media przejmuje od RL Media budżet Grupy Kino Polska
Havas Media zaplanuje i kupi media w kanałach online i offline oraz zajmie się analityką danych kanałów telewizyjnych z portfolio Grupy, a także serwisu FilmBox+.
– Do złożenia ofert najbardziej doświadczone agencje i domy mediowe w Polsce. Agencja Havas Media przedstawiła najlepszą propozycję, która spełnia nasze wymagania w obszarze digitalowym i analitycznym. Bez wątpienia atutem było również kreatywne podejście agencji, wachlarz jej autorskich narzędzi oraz doświadczony zespół, który będzie nas wspierał – mówi Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i rozwoju biznesu Grupy Kino Polska.
W przetargu udział wzięły zarówno duże, sieciowe domy mediowe, jak i mniejsze, niezależne agencje. Dotychczas obsługę mediową Grupy realizował dom mediowy RL Media.
- 1