Havas Media przejmuje od RL Media budżet Grupy Kino Polska
  • 0
  • 1
30.03.2023

Havas Media przejmuje od RL Media budżet Grupy Kino Polska

Havas Media zaplanuje i kupi media w kanałach online i offline oraz zajmie się analityką danych kanałów telewizyjnych z portfolio Grupy, a także serwisu FilmBox+.

– Do złożenia ofert najbardziej doświadczone agencje i domy mediowe w Polsce. Agencja Havas Media przedstawiła najlepszą propozycję, która spełnia nasze wymagania w obszarze digitalowym i analitycznym. Bez wątpienia atutem było również kreatywne podejście agencji, wachlarz jej autorskich narzędzi oraz doświadczony zespół, który będzie nas wspierał – mówi Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i rozwoju biznesu Grupy Kino Polska.

W przetargu udział wzięły zarówno duże, sieciowe domy mediowe, jak i mniejsze, niezależne agencje. Dotychczas obsługę mediową Grupy realizował dom mediowy RL Media.

  • 1
Grupa Kino Polska wybiera dom mediowy

30 marca 2023

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2023

„Kraków jest opowieścią” – nowa strategia komunikacji marki miasta

Mędrzec, twórca i przyjaciel – to archetypy, które mają opisywać markę Krakowa. Symbolizują wiedzę, doświadczenie, otwartość, innowacyjność, dialog i zaufanie. Z kolei wizerunek miasta kształtują opowieści mieszkańców. Dzięki ich rekomendacjom Kraków może zyskać zainteresowanie gości chcących tu wypoczywać lub budować swoją przyszłość. To podstawowe założenia programu strategicznego komunikacji marki Krakowa na lata 2023-2030, który uchwaliła Rada Miasta.

29 marca 2023