Hasło „Broń ratuje życie” i słowa Trumpa na billboardach fundacji Trybun.org.pl
  • 0
  • 2
27.06.2019

Hasło „Broń ratuje życie” i słowa Trumpa na billboardach fundacji Trybun.org.pl

Na północy Polski pojawiły się billboardy z hasłem „Broń ratuje życie”. Inicjator akcji, portal Trybun.org.pl przekonuje, że chce „wzbudzić bezpiecznie kontrowersję, bo tylko ta zmusi do wywołania dyskusji o potrzebie posiadania przez Polaków broni”.

Chcę, aby zazgrzytało w zębach tym, co lubią święty spokój. Aby musieli z radością lub złością zwrócić uwagę na coś, co nie pojawiało się dotychczas w polskiej przestrzeni publicznej – tłumaczy twórca strony Trybun.org.pl.

Dodaje również, że posługuje się cytatami z amerykańskich polityków z pełną świadomością. Jak bowiem tłumaczy – „nie mamy swoich polityków formatu Trumpa i Penca”.

Kreacje pojawiły się na terenie Pomorza. Łącznie to 48 banerów. Można je też pobrać ze strony WWW i wyeksponować w swojej miejscowości.

  • 2

wierny czytelnik

4 tygodnie temu

No tak, niech wszyscy mają broń i strzelają jak 500+ się spóźni...
"super" pomysł

Wdrażanie NWO pełną parą

Rozwiń komentarze

27 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 7
27.06.2019

Wyborcza.pl i SAR ze wspólną inicjatywą. Ma ona chronić reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałać dezinformacji w Internecie

Wyborcza.pl oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają przedstawicieli rynku reklamowego do dialogu branżowego i podjęcia wspólnej inicjatywy na rzecz jakościowego ruchu w Internecie i przeciwdziałania dezinformacji. Projekt jest częścią strategii działań związanych ze zwalczaniem dezinformacji podjętych przez Komisję Europejską.