Hashares – nowa platforma influencer marketingu
  • 0
  • 5
11.06.2019

Hashares – nowa platforma influencer marketingu

„Influencer marketing prościej” – takie hasło przyświeca nowo powstałej platformie Hashares. Łączy ona marki ze zweryfikowanymi oraz zasięgowymi twórcami obecnymi w szeroko pojętych mediach społecznościowych.

Hashares wspiera klientów w zakresie realizacji kampanii marketingowych z udziałem influencerów. Model działania opiera się na łączeniu produktów dostępnych na platformie z twórcami zainteresowanymi ich ekspozycją we własnych kanałach społecznościowych. Rolą Hashares jest m.in. kompleksowa weryfikacja wiarygodności i atrakcyjności wizerunkowej influencerów w obszarze jakości followersów, treści czy engagement rate.

Stawiamy przede wszystkim na jakość, dopasowanie oraz przejrzyste zasady współpracy. Twórcy zgłaszają się wyłącznie po te produkty, które z ich perspektywy są atrakcyjne. Nieustannie motywujemy ich poprzez punkty i nagrody za zrealizowane akcje. Marki natomiast dzięki intuicyjnej platformie mogą być na bieżąco ze statystykami poszczególnych kampanii. Ponadto klienci mają prawa do contentu, który powstał w ramach przeprowadzonych akcji. Samodzielnie decydują także o wysokości rabatu przyznanego na podstawie specjalnego systemu – mówi Zofia Cichoń, managing director w Hashares.

Po każdej zrealizowanej akcji klient otrzyma szczegółowy raport. Będzie miał również prawa do wykorzystania poszczególnych publikacji.

  • 5

11 czerwca 2019