Hasbro w reklamie wyjaśnia, dlaczego chłopcy powinni się bawić lalkami
  • 1
  • 0
26.04.2019

Hasbro w reklamie wyjaśnia, dlaczego chłopcy powinni się bawić lalkami

Marka zabawek Hasbro rozpoczęła w Brazylii kampanię „We All Can Take Care”. Przekonuje w niej, że chłopcy nie tylko mogą, ale wręcz powinni bawić się lalkami. Wyjaśnia to w 60-sekundowym spocie.

Reklama ukazuje kilkuletnie dzieci bawiące się lalkami. W tej grupie są również chłopcy. Opiekują się lalkami, głaszczą, przebierają, przykrywają kocem.

Marka przekonuje, że taka zabawa uczy troski, rozwija odpowiedzialność, sprawia, że dzieci stają się lepszymi ludźmi. Jednocześnie pyta, dlaczego tylko dziewczynki miałyby szlifować te umiejętności.

Naszym zadaniem jest pokazać, że zarówno dziewczynki, jak i chłopcy mogą się wiele nauczyć, bawiąc się lalkami – mówi Kellen Silverio, marketing director Hasbro w Brazylii.

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy Brazil. Spot wyreżyserował Will Mazzola.

Źródło: www.adweek.com

:)

3 tygodnie temu

Współczuję tym chłopcom...

mpr

2 tygodnie temu

To się zdaje nazywa inżynieria społeczna

26 kwietnia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2
26.04.2019

„Reklamacje i zwroty” – poradnik Izby Gospodarki Elektronicznej

Właściwa reakcja marki na reklamację sprawi, że pozostanę jej klientem, a nawet zwiększę zakupy. Tak zadeklarowało 67% konsumentów w badaniu Mobile Institute*. Co piąty badany podzieli się też pozytywną opinią o marce, a także informacją o tym, w jaki sposób rozwiązano jego problem. Sprawne rozpatrywanie reklamacji jest uznawane za standard. Jak powinno to wyglądać? Podpowiedź znaleźć można w poradniku Izby Gospodarki Elektronicznej.