Harvard Business Review Polska dziękuje klientom
  • 0
  • 1
7.12.2007

Harvard Business Review Polska dziękuje klientom

Blisko 300 osób bawiło się 5 grudnia w Filharmonii Warszawskiej na gwiazdkowym koncercie Harvard Business Review Polska. HBRP od 4 lat tradycyjnie już w grudniu, wspólnie z innymi firmami – Partnerami, organizuje świąteczne spotkanie dla kluczowych klientów i przyjaciół HBRP, by w ten sposób podziękować im za kolejny rok udanej współpracy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2007

Pin-up Girls i gwiazdy pomagają dzieciom

30 listopada w klubie Bazaar w Warszawie odbyła się już po raz trzeci aukcja charytatywna Kalendarza przygotowanego przez firmę Fujifilm. Ideą, która od początku nam przyświecała jest przybliżanie świata mody i fotografii młodym kobietom, amatorkom z całej Polski. Dzięki Kalendarzowi Fujifilm, każda z nich może przeżyć wielką przygodę i na własne oczy zobaczyć, jak wygląda praca i życie zawodowej modelki – mówi Krzysztof Powolny, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.