1 1 14.05.2013Harnasia wilki się słuchają – nowa kampania „Harnaś. Król gór” (wideo)kampanie reklamowe TweetTrwa kampania marki Harnaś. Promuje ją hasło „Król gór. Każdego dnia”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53438 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 14.05.2013Polacy najchętniej jedzą z rodziną i przyjaciółmi – raport „Polska kulinarnie”Polskich internautów można podzielić na pięć segmentów według zwyczajów żywieniowych. Takie są wnioski z raportu przygotowanego przez agencję Ciszewski MSL, Interactive Research Center i CubeGroup. Najbardziej charakterystyczną i jednocześnie najliczniejszą grupę stanowią gotujący dla rodziny – to 32% respondentów.
1 2 0 0 0 14.05.2013„In search of incredible” Asusa i Intela na polskich dworcach (wideo)Startuje kolejna odsłona wspólnego projektu firm Asus oraz Intel – „W poszukiwaniu niesamowitego”. W Polsce jego głównym elementem są trzy strefy tych marek, które powstaną na dworcach kolejowych w Warszawie, Katowicach i Gdyni.
0 1 0 0 0 14.05.2013Socializer publikuje wyniki za I kwartał 2013 r.W pierwszym kwartale 2013 r. przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Socializer wyniosły 3,69 mln zł. To o 2 mln więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
0 1 0 0 0 14.05.2013Pomysły na zastosowanie NFC podczas maratonu programistycznegoPodczas maratonu programistycznego „Isobar Create Warsaw” (11 i 12 maja) jego uczestnicy pokazali, że NFC to nie tylko płatności zbliżeniowe. Nagrodzone w konkursie aplikacje ułatwiają zakupy, eliminują kolejki, zachęcają do udziału w grach miejskich oraz interakcji z nośnikami reklamy zewnętrznej.