- 2
- 1
Haribo wprowadza rozwiązanie AR, które zmienia głosy dorosłych w głosy dzieci
Marka Haribo udostępniła na Instagramie opcję „Kids Voices” wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. Pozwala ona zmieniać głosy dorosłych osób w głosy dzieci.
Marka Haribo zachęca internautów do udostępniania swoich filmów z zastosowaniem rozwiązania, które zmienia głosy dorosłych w dziecięce. Opcję wykorzystującą AR można znaleźć na profilu brandu na Instagramie. Spośród publicznych postów zamieszczonych do 18 grudnia i oznaczonych @HariboUSA oraz hashtagiem #HariboSweepstakes wylosowanych zostanie pięciu zwycięzców. Otrzymają oni roczny zapas żelków.
Aktywacja jest częścią wielokanałowej kampanii Haribo „Kids Voices”. Marka emituje w jej ramach 15- i 30-sekundowe spoty, w których dorośli wyrażają miłość do żelków Haribo Gold Bears dziecięcymi głosami.
Akcja stanowi oczywiste nawiązanie do ubiegłorocznej reklamy Złotych Misiów Haribo. Pracownicy podczas firmowego zebrania rozmawiali w niej o zaletach żelków. Choć zachowywali dorosłe postaci i stroje, mówili głosami dzieci. Była to kreacja brytyjskiej agencji Quitestorm adaptowana na nasz rynek przez agencję Pakt.
Źródło: www.marketingdive.com
- 1