Haribo wprowadza rozwiązanie AR, które zmienia głosy dorosłych w głosy dzieci
  • 2
  • 1
11.12.2020

Haribo wprowadza rozwiązanie AR, które zmienia głosy dorosłych w głosy dzieci

Marka Haribo udostępniła na Instagramie opcję „Kids Voices” wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. Pozwala ona zmieniać głosy dorosłych osób w głosy dzieci.

Marka Haribo zachęca internautów do udostępniania swoich filmów z zastosowaniem rozwiązania, które zmienia głosy dorosłych w dziecięce. Opcję wykorzystującą AR można znaleźć na profilu brandu na Instagramie. Spośród publicznych postów zamieszczonych do 18 grudnia i oznaczonych @HariboUSA oraz hashtagiem #HariboSweepstakes wylosowanych zostanie pięciu zwycięzców. Otrzymają oni roczny zapas żelków.

Aktywacja jest częścią wielokanałowej kampanii Haribo „Kids Voices”. Marka emituje w jej ramach 15- i 30-sekundowe spoty, w których dorośli wyrażają miłość do żelków Haribo Gold Bears dziecięcymi głosami.

Akcja stanowi oczywiste nawiązanie do ubiegłorocznej reklamy Złotych Misiów Haribo. Pracownicy podczas firmowego zebrania rozmawiali w niej o zaletach żelków. Choć zachowywali dorosłe postaci i stroje, mówili głosami dzieci. Była to kreacja brytyjskiej agencji Quitestorm adaptowana na nasz rynek przez agencję Pakt.

Źródło: www.marketingdive.com

  • 1
Haribo dzięki rozszerzonej rzeczywistości zmieni głosy dorosłych

Haribo dzięki rozszerzonej rzeczywistości zmieni głosy dorosłych

Życzliwy

1 miesiąc temu

Pedofile będą zachwyceni.

11 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
11.12.2020

Marketing w pandemii – Mindshare Polska sprawdza, jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasie

Wybuch pandemii wymusił na firmach zmianę obranych wcześniej strategii marketingowych. Spowodował też, że stanęły przed ważnym pytaniem: co zrobić, by utrzymać sprzedaż? Jak pokazuje badanie Mindshare Polska, skutecznym i docenianym przez odbiorców sposobem są działania marek nastawione na wspieranie Polaków w tym trudnym czasie. Zaangażowanie brandów wzbudza bowiem większe zaufanie konsumentów. Jak zaś przyznaje 81% z nich – jest czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe, które podejmują. Przekazy emitowane w trakcie epidemii, które bezpośrednio namawiały do kupna produktów, były mniej pozytywnie odbierane przez internautów.

10 grudnia 2020

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 1
10.12.2020

Brooklyn Beckham, Jeremy Scott, Diane von Furstenberg i Munroe Bergdorf w kampanii Zalando

Na nadchodzące święta Zalando w ramach kampanii „Już niedługo znowu się przytulimy” łączy siły ze znanymi osobami z branży mody i opowiada historie o relacjach międzyludzkich. W kampanii biorą udział m.in.: Brooklyn Beckham, Jeremy Scott i Munroe Bergdorf, którzy dzielą się prywatnymi zdjęciami przedstawiającymi przytulanie – wyraz bliskości, solidarności i więzi.