- 1
- 1
„Handlujemy najlepszym towarem” – nowa digitalowa platforma komunikacyjna MediaMarkt
Kampania MediaMarkt pod hasłem „Handlujemy najlepszym towarem” rusza 3 marca. Koncepcja kreatywna inspirowana jest stylistyką lat 90. Akcję spotu osadzono na typowym osiedlu.
Celem kampanii jest zbudowanie nowoczesnej, wyróżniającej się komunikacji, która wprowadzi nowy, atrakcyjny świat dla MediaMarkt oraz przekona do siebie Gen Z. Tworząc atmosferę kampanii, marka inspirowała się hip-hopem, kulturą młodzieżową i buntowniczym klimatem.
– W MediaMarkt zawsze wyróżnialiśmy na tle konkurencji się swoim bezkompromisowym podejściem do komunikacji. Gdy większość firm z branży elektroniki konsumenckiej stawiała na bezpieczne, produktowe komunikaty, my wybieraliśmy kontrowersje i emocje. Ta strategia wpisana jest w DNA naszej marki – mówi Magdalena Nafalska-Knieć, brand strategy, CRM & marketing planning manager w MediaMarktSaturn Polska.
Kampania obejmuje 6- i 15-sekundowe spoty w digitalu, kreacje na platformach Mety, YouTube, Google oraz TikToku, sesję fotograficzną oraz materiały POS.
Partnerem digitalowej komunikacji MediaMarkt została agencja Publicis Warsaw (daw. Publicis Worldwide Poland). Ona też odpowiada za nową platformę komunikacyjną marki w social mediach. Do zadań agencji należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii oraz formatów wideo. Planowanie i zakup mediów prowadzą Starcom i Performics. Realizacją produkcji spotów zajęło się Dynamo Film, postprodukcją – Delapost, a reżyserią – Igor Leśniewski.
- 1