Handel wydaje coraz więcej na promocję. Analiza domu mediowego Codemedia
  • 0
  • 2
29.08.2017

Handel wydaje coraz więcej na promocję. Analiza domu mediowego Codemedia

Wydatki mediowe sektora handel (bez e-commerce) w pierwszej połowie 2017 r. wyniosły 492,7 mln zł. To o 8% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku i 33% więcej niż dwa lata temu. Najwięcej zainwestowały w promocję super- i hipermarkety (327,4 mln zł) – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2017

Forum Retail Channels 360°: jak przygotować się na wyzwania handlu jutra

Forum Retail Channels 360° to wydarzenie w całości skupione na zwiększaniu efektywności sprzedaży w kanałach off- i online oraz rozwijaniu modelu omnichannel. 18 i 19 października w Warszawie już po raz szósty spotkają się prezesi, członkowie zarządów i dyrektorzy z sieci handlowych działających w modelu „bricks & clicks” oraz producenci FMCG, dóbr trwałych i dostawcy rozwiązań.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2017

Ponad 50 prelegentów podczas IX Data Commercialization Summit

Coraz więcej firm dostrzega ogromny potencjał danych i ich strategiczną rolę w rozwoju biznesu. Big data, data-driven marketing czy data-based strategies stają się integralną częścią praktyki biznesowej. Podczas Data Commercialization Summit 4 i 5 października w Warszawie uczestnicy będą mogli poznać liczne case studies, które omówią top managerowie reprezentujący najbardziej rozpoznawalne marki na rynku.