Hand Made dla DecoMorreno
  • 0
  • 1
3.12.2007

Hand Made dla DecoMorreno

Agencja Hand Made przygotowała kreację kampanii prasowej kakao DecoMorreno Express. Kampania rozpoczęła się w listopadzie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52026 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

3 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2007

Wortal konsumencki o funduszach

Internauci, dla których Union Investment jako pierwsze towarzystwo funduszy inwestycyjnych utworzyło wortal konsumencki mogą już korzystać z nowych interaktywnych narzędzi. W serwisie www.unionklub.pl przeczytają materiały edukacyjne i zapoznają się z opiniami ekspertów. Dodatkowo, wysłuchają wywiadów z klientami Union Investment TFI S.A., audio - felietonów „z przymrużeniem oka” oraz przeczytają pierwsze historyjki komiksowe związane z funduszami.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2007

„Jem kolorowo! - nowy program edukacyjny promujący zdrowe żywienie dzieci

„Jem kolorowo!” to program edukacyjny, którego adresatami są uczniowie klas piątych szkół podstawowych, ich nauczyciele i rodzice. Celem programu jest propagowanie wśród dzieci i dorosłych prawidłowych nawyków żywieniowych ze szczególnym uwzględnieniem codziennego spożywania warzyw i owoców. Organizatorem przedsięwzięcia jest marka Knorr, a opiekę merytoryczną sprawuje Rada Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka.