Halls z kampanią „Mini rozmiar mega efekt” - Marketing przy Kawie
Halls z kampanią „Mini rozmiar mega efekt”
  • 1
  • 6
8.08.2013

Halls z kampanią „Mini rozmiar mega efekt”

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek Halls XS – cukierki w formie minikuleczek. Działania ATL obejmują emisje spotów w stacjach telewizyjnych i kinach. Prowadzone są też akcje w punktach sprzedaży oraz niestandardowe eventy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 sierpnia 2013