Hallmark Channel we współpracy z nasza-klasa.pl promuje kryminalne wieczory - Marketing przy Kawie
Hallmark Channel we współpracy z nasza-klasa.pl promuje kryminalne wieczory
  • 0
  • 1
12.03.2009

Hallmark Channel we współpracy z nasza-klasa.pl promuje kryminalne wieczory

Od 12 marca kanał Hallmark Channel rozpoczyna działania promujące cykl wieczorów kryminalnych pod hasłem: „Mamy Punkt krytyczny. To czego potrzebujemy to Ty!”. Celem kampanii jest promocja kryminalnych hitów serialowych, takich jak CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas (sezon 2), Punkt krytyczny (premiera w Polsce) oraz Prawo i porządek: Sekcja specjalna (sezon 2).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.03.2009

Kryzysowe public relations

Kryzys to współcześnie jeden z najczęściej przywoływanych terminów. Dotyczy to nie tylko wszechobecnego kryzysu ekonomicznego, ale również sytuacji, z jakimi muszą mierzyć się przedsiębiorcy. Sukces zarządzania w takiej sytuacji tkwi nie tylko w umiejętnym rozpoznawaniu symptomów, przygotowaniu, ale również w pozyskiwaniu niezbędnego doświadczenia i wiedzy. I temu ostatniemu aspektowi poświęcona została książka Urszuli Podrazy.