Haier w nowej kampanii podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach
  • 1
  • 3
26.06.2020

Haier w nowej kampanii podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach

W czerwcu wystartowała kampania marki Haier, promująca lodówki wyposażone w system antybakteryjny. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych i technologie, które to umożliwiają.

Lodówki z systemem antybakteryjnym ABT wykorzystują światło ultrafioletowe do ochrony przed namnażaniem się bakterii. Przekłada się to na bezpieczeństwo dla zdrowia użytkownika, a także dłuższą świeżość produktów spożywczych. Drugą z cech, która została podkreślona w kampanii, jest duża pojemność lodówek.

Kolejne etapy kampanii podkreślą zalety pozostałych technologii pomagających w utrzymaniu świeżości produktów, a także wygodę użytkowania sprzętu.

Kampania wystartowała 11 czerwca w social media. Następnie została rozszerzona o kolejne kanały komunikacji, takie jak YouTube, mailing, aktywności w wyszukiwarce, reklamę mobilną czy display. Akcję wspierają również banery na Ceneo i stronie Media Expert oraz TV-walle w sklepach stacjonarnych.

Przygotowaniem działań zajęła się agencja FFW, relacje z mediami prowadzi agencja Studio 111.

  • 3
Haier w nowej kampanii podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach

Haier w nowej kampanii podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach

Haier w nowej kampanii podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach

W czerwcu wystartowała kampania marki Haier

Haier w nowej kampanii podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach

Kampania została przygotowana przez agencję FFW, a za relacje z mediami odpowiada agencja Studio 111

Kasztanek

1 miesiąc temu

Powiem tak, lodówki idą w dobrą stronę bo są coraz bardziej sterylne, widziałem ją na stronie media expert. Dobre parametry a do tego ludzie się na ogół pozytywnie o niej wypowiadali także legit

26 czerwca 2020