Hackathon przeciwko koronawirusowi – do 22 marca można zgłaszać propozycje rozwiązań
  • 0
  • 1
20.03.2020

Hackathon przeciwko koronawirusowi – do 22 marca można zgłaszać propozycje rozwiązań

Do niedzieli 22 marca można składać propozycje rozwiązań przeciwko efektom pandemii i walczyć o wsparcie we wdrożeniu pomysłów przez GovTech, Amazon, Google, Microsoft i Do OK SA w ramach HackCrisis: Tech for Good – pierwszej edycji wirtualnego hackathonu pro publico bono przeciwko Covid-19.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 marca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2020

Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów

Przedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów. W pierwszej fazie ma ono objąć Internet, telewizję i radio. Dokument zatytułowany „Założenia pomiaru konsumpcji mediów w Polsce” przygotowali przedstawiciele mediów zgromadzeni w Komitecie Badań Radiowych, MOC TV, Polskich Badaniach Internetu, Polskim Radiu i Audytorium 17.

Czytaj także