Gunnar i Prince Polo pomogą odkryć polskie Tocosie (wideo)
  • 1
  • 1
11.02.2014

Gunnar i Prince Polo pomogą odkryć polskie Tocosie (wideo)

13 lutego rozpocznie się kampania wafelków Prince Polo. Marka zachęca w niej m.in. do wybrania polskich cech narodowych – Tocosiów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

m.

10 lat temu

polskie tocosie

Nasze główne tocosie to ceburakowatość, sobiegoizm i chaorganizacja. Szkoda, ze tego nie można wybrać. reklama po raz kolejny wmawia nam, że jesteśmy inni niż jesteśmy.

11 lutego 2014