Guinness i Kilkenny powiększą ofertę Grupy Żywiec
  • 0
  • 1
7.07.2011

Guinness i Kilkenny powiększą ofertę Grupy Żywiec

W samym szczycie sezonu Grupa Żywiec dołączy najbardziej znane piwa Irlandii Guinness oraz Kilkenny Red. Od początku lipca br. potentat polskiego rynku piwa dostarcza dumę Zielonej Wyspy do sklepów detalicznych, super- i hipermarketów, hurtowni oraz pubów i restauracji. To kolejna odpowiedź firmy dystrybuującej m.in. Żywca, Heinekena, Paulanera i Desperadosa na potrzeby zgłaszane przez polskich konsumentów złocistego trunku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2011

Kupony rabatowe – przepis na sukces w handlu online?

Blisko 90 milionów dorosłych osób w USA zakupi w tym roku kupony online – wynika z najnowszych badań. Rewolucja cyfrowa połączona z koniecznością zaciskania pasa podczas ostatniego kryzysu gospodarczego sprawiły, że blisko połowa Amerykanów podczas zakupów w Internecie wykorzystuje kupony. Nowa forma oszczędności przypadła do gustu także Polakom. Korzysta z niej już co trzeci rodzimy internauta, a prognozy są bardziej niż optymistyczne.