Grzegorz i Anna Bardowscy z programu „Rolnik szuka żony” promują markę Ciech Sarzyna (wideo)
  • 1
  • 0
17.02.2017

Grzegorz i Anna Bardowscy z programu „Rolnik szuka żony” promują markę Ciech Sarzyna (wideo)

Grzegorz Bardowski, znany z programu telewizyjnego „Rolnik szuka żony 2”, został twarzą kampanii reklamowej firmy Ciech Sarzyna – producenta środków ochrony roślin. Wraz z małżonką Anną weźmie udział w aktywnościach prowadzonych w telewizji, mediach drukowanych, elektronicznych oraz społecznościowych.

Kampania podkreśla polskie pochodzenie spółki i jej szerokie portfolio produktów agro. Hasło przewodnie działań to: „Stąd jesteśmy, tu rośniemy”, a promowane są przede wszystkim środki chwastobójcze, ale też grzybobójcze.

Państwo Bardowscy znani są z programu „Rolnik szuka żony 2” emitowanego w TVP, a także z własnych aktywnych działań na YouTube, gdzie mają własny kanał skierowany do rolników.

Zaplanowane działania marketingowe z udziałem małżeństwa obejmują m.in. emisję spotu w polskich stacjach telewizyjnych (kanały TVP, Polsatu, kanały tematyczne), radiowych (Program 1 Polskiego Radia wraz z rozgłośniami regionalnymi, RMF FM), reklamę zewnętrzną oraz kampanię promocyjną w prasie branżowej i Internecie.

Kampanię przygotowała agencja Pompidou, działania online prowadzi They.pl, media zakupił Starlink. Działania prowadzone będą od lutego do czerwca.

  • 1

17 lutego 2017

Reklama

16 lutego 2017

Reklama