„Grzeczne dziewczynki wiedzą, kiedy przestać” Browar Belgia startuje z nową kampanią reklamową Gingers - Marketing przy Kawie
„Grzeczne dziewczynki wiedzą, kiedy przestać” Browar Belgia startuje z nową kampanią reklamową Gingers
Advertisement
  • 0
  • 1
23.03.2005

„Grzeczne dziewczynki wiedzą, kiedy przestać” Browar Belgia startuje z nową kampanią reklamową Gingers

24 marca rozpoczyna się nowa kampania telewizyjna piwa Gingers. 15-sekundowe spoty będą pokazywane w pięciu stacjach telewizyjnych: TVN, Polsacie, TV4, MTV i TVN7.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56308 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 marca 2005