Grupa Lotos z nową kampanią, kontynuacją cyklu „Naj nie bierze się znikąd” - Marketing przy Kawie
Grupa Lotos z nową kampanią, kontynuacją cyklu „Naj nie bierze się znikąd”
  • 1
  • 1
17.07.2019

Grupa Lotos z nową kampanią, kontynuacją cyklu „Naj nie bierze się znikąd”

Kampania Grupy Lotos ruszyła 15 lipca. Jest to kontynuacja cyklu „Naj nie bierze się znikąd”, z udziałem Kuby Błaszczykowskiego i Kajetana Kajetanowicza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 lipca 2019