Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy One dla Castrol Lubricants
  • 0
  • 1
5.04.2006

Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy One dla Castrol Lubricants

Agencje Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy One przygotowały loterię promocyjną oraz wspierającą ją kampanię multimedialną „Kto będzie pierwszy?”. „Twarzą” kampanii jest piłkarz z głową ukrytą w koszulce – popularnym geście radości po strzeleniu bramki. Zawodnik tańczy na boisku, skacze, wykonuje salta oraz wszelkie gesty typowe dla zdobywcy bramki, a że oczy ma zasłonięte koszulką, szaleje tak… póki nie zatrzyma go jakaś przeszkoda.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54790 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2006