ZPR Media z targetowaniem po zainteresowaniach - Marketing przy Kawie
Grupa ZPR Media umożliwia targetowanie na bazie zainteresowań
  • 0
  • 1
25.11.2024

Grupa ZPR Media umożliwia targetowanie na bazie zainteresowań

Grupa ZPR Media wdrożyła w swoich serwisach nowe profile użytkowników, opracowane na podstawie ich zainteresowań. Targetowanie obejmuje wszystkich użytkowników serwisów grupy oraz serwisów innych wydawców reprezentowanych przez IDMnet.

Ponad 800 tys. artykułów zostało przeanalizowanych z wykorzystaniem modeli AI. Skategoryzowano je zgodnie ze standardem IAB Taxonomy 3.0. Na tej podstawie powstało ponad 300 różnych profili użytkowników. Nowe rozwiązanie ma pozwalać na emitowanie reklam wyłącznie wybranym targetom zdefiniowanym na podstawie zainteresowań oraz demografii.

Nowe profile zostały już zintegrowane z ad serwerem, a w najbliższych tygodniach ich lista będzie rozwijana. System automatycznie i na bieżąco synchronizuje dane o użytkownikach.

Za wdrożenie nowej funkcjonalności odpowiada Accorp, spółka wchodząca w skład Grupy ZPR Media.

  • 1
Grupa ZPR Media umożliwia targetowanie na bazie zainteresowań

Grupa ZPR Media umożliwia targetowanie na bazie zainteresowań

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 listopada 2024

24 listopada 2024