Grupa Unibail-Rodamco promuje swoje centra handlowe w 13 europejskich stolicach
  • 0
  • 3
17.04.2014

Grupa Unibail-Rodamco promuje swoje centra handlowe w 13 europejskich stolicach

Arkadia i Galeria Mokotów, centra handlowe należące do Unibail-Rodamco, rozpoczęły kampanię „Unexpected shopping”. Działania promujące obiekty grupy zostały zainaugurowane w kwietniu w trzynastu europejskich stolicach, m.in. Paryżu, Madrycie, Barcelonie, Wiedniu, Pradze, Warszawie i Sztokholmie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 kwietnia 2014

16 kwietnia 2014