Grupa TVN Discovery wybrała Heart & Brain
  • 0
  • 1
20.09.2019

Grupa TVN Discovery wybrała Heart & Brain

Grupa TVN Discovery rozpoczęła współpracę z Heart & Brain. W wyniku wygranego przetargu agencji powierzono opracowanie strategii i koncepcji kampanii reklamowych kanałów oraz programów z grupy kapitałowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47331 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

20 września 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2019

(Nie)ekologiczne zakupy Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia oraz FOB

Polacy chętnie korzystają z używanych produktów. Niemal połowa respondentów naprawia posiadane przedmioty. Co trzeci badany chętnie korzysta z różnego rodzaju wypożyczalni. Jednocześnie 38% Polaków przyznaje, że kupuje więcej, niż naprawdę potrzebuje. Przy zakupie żywności lub kosmetyków aspekt środowiskowy jest jednym z najmniej istotnych. Blisko połowa nie korzysta na zakupach z toreb wielorazowego użytku – wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego” ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, partnera merytorycznego opracowania.

19 września 2019