Grupa TVN Discovery wybrała Heart & Brain
  • 0
  • 1
20.09.2019

Grupa TVN Discovery wybrała Heart & Brain

Grupa TVN Discovery rozpoczęła współpracę z Heart & Brain. W wyniku wygranego przetargu agencji powierzono opracowanie strategii i koncepcji kampanii reklamowych kanałów oraz programów z grupy kapitałowej.

Współpraca ma charakter długofalowy. Agencja opracowała już działania wspierające najnowsze produkcje Grupy TVN Discovery, m.in. seriale „Pułapka”, „Motyw”, „Chyłka”, „39 i pół tygodnia” czy program „Starsza pani musi fiknąć”.

Jednym z najnowszych projektów jest kampania promująca kolejny sezon programu „Big Brother”. Ma ona charakter wielokanałowy, obejmuje telewizję, nośniki miejskie oraz Internet.

  • 1

Kampanie produkcji Grupy TVN Discovery od Heart & Brain

20 września 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2019

(Nie)ekologiczne zakupy Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia oraz FOB

Polacy chętnie korzystają z używanych produktów. Niemal połowa respondentów naprawia posiadane przedmioty. Co trzeci badany chętnie korzysta z różnego rodzaju wypożyczalni. Jednocześnie 38% Polaków przyznaje, że kupuje więcej, niż naprawdę potrzebuje. Przy zakupie żywności lub kosmetyków aspekt środowiskowy jest jednym z najmniej istotnych. Blisko połowa nie korzysta na zakupach z toreb wielorazowego użytku – wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego” ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, partnera merytorycznego opracowania.

19 września 2019