Grupa RMF z nową agencją public relations - Marketing przy Kawie
Grupa RMF z nową agencją public relations
  • 0
  • 1
28.11.2024

Grupa RMF z nową agencją public relations

Grupa RMF powierzyła budżet public relations agencji 38 Content Communication. Agencja odpowiada za obsługę marek grupy: RMF FM, RMF Maxx i RMF Classic.

W ramach podjętej współpracy agencja będzie realizować działania z zakresu:

  • PR korporacyjnego,
  • komunikacji kryzysowej,
  • PR produktowego,
  • komunikacji CSR/ESG.
  • treści do korporacyjnych social mediów grupy.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z 38 Content Communication ze względu na bogate doświadczenie agencji w prowadzeniu złożonych projektów komunikacyjnych oraz doskonałe rozumienie specyfiki rynku medialnego. Wierzymy, że dzięki takiemu wsparciu PR będziemy mogli jeszcze skuteczniej docierać do naszych odbiorców i klientów, a także umacniać wizerunek naszych marek. Liczymy na długofalową, owocną współpracę. Szczególnie że rok 2025 zapowiada się ekscytująco i to od samego początku, bowiem już w styczniu będziemy obchodzić 35-lecie RMF FM – ulubionego radia Polaków – mówi Tomasz Ramza, prezes Grupy RMF.

Za bieżącą obsługę projektu odpowiada zespół: Agnieszka Danowska-Tomczyk, PR & content director oraz Monika Langner, PR & content manager. Wsparcie strategiczne zapewniają Katarzyna Życińska, CEO oraz Zbigniew Badziak, COO w 38 Content Communication.

  • 1
Grupa RMF powierzyła budżet public relations agencji 38 Content Communication

Grupa RMF powierzyła budżet public relations agencji 38 Content Communication

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 listopada 2024

27 listopada 2024