- 0
- 1
Grupa RMF z nową agencją public relations
Grupa RMF powierzyła budżet public relations agencji 38 Content Communication. Agencja odpowiada za obsługę marek grupy: RMF FM, RMF Maxx i RMF Classic.
W ramach podjętej współpracy agencja będzie realizować działania z zakresu:
- PR korporacyjnego,
- komunikacji kryzysowej,
- PR produktowego,
- komunikacji CSR/ESG.
- treści do korporacyjnych social mediów grupy.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z 38 Content Communication ze względu na bogate doświadczenie agencji w prowadzeniu złożonych projektów komunikacyjnych oraz doskonałe rozumienie specyfiki rynku medialnego. Wierzymy, że dzięki takiemu wsparciu PR będziemy mogli jeszcze skuteczniej docierać do naszych odbiorców i klientów, a także umacniać wizerunek naszych marek. Liczymy na długofalową, owocną współpracę. Szczególnie że rok 2025 zapowiada się ekscytująco i to od samego początku, bowiem już w styczniu będziemy obchodzić 35-lecie RMF FM – ulubionego radia Polaków – mówi Tomasz Ramza, prezes Grupy RMF.
Za bieżącą obsługę projektu odpowiada zespół: Agnieszka Danowska-Tomczyk, PR & content director oraz Monika Langner, PR & content manager. Wsparcie strategiczne zapewniają Katarzyna Życińska, CEO oraz Zbigniew Badziak, COO w 38 Content Communication.
- 1