0 1 4.11.2019Grupa PZU wybrała Digital Kingdom do obsługi w social mediafirmy marketing społecznościowyGrupa PZU rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social media. Wygrała go Digital Kingdom.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55938 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 5 0 4.11.2019Sara Kosmos – powstała polska wirtualna influencerkaPowstała pierwsza polska wirtualna influencerka. To Sara Kosmos. Jej profil można śledzić na Instagramie.
1 1 0 4.11.2019G.F. Darwin promuje aplikację mobilną Pracuj.pl czytaniem w myślachTwórcy youtube’owego kanału G.F. Darwin w ramach współpracy z Pracuj.pl przygotowali film „Awans na przystawkę”. Promuje on aplikację mobilną portalu.
0 1 0 4.11.2019Dwucyfrowy wzrost reklamy cyfrowej – badanie IAB Polska/PwC AdExPo pierwszym półroczu 2019 r. nakłady na reklamę online wzrosły o 275 mln zł. Dzięki temu ich całkowita wartość osiągnęła 2,4 mld zł. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 13% – wynika z badania IAB Polska/PwC AdEx.
0 13 0 2.11.2019„Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!” – ofiara przemocy domowej Karolina Piasecka w jesiennej kampanii AdrianaProducent rajstop Adrian zabrał głos w sprawie przemocy domowej. 2 listopada rozpoczął jesienną kampanię reklamową. Na billboardach można zobaczyć Karolinę Piasecką. To żona byłego radnego PiS, skazanego na bezwzględne więzienie za psychiczne i fizyczne znęcanie się nad nią.