Grupa Pernod Ricard z globalną kampanią korporacyjną „Be A Convivialist!” - Marketing przy Kawie
Grupa Pernod Ricard z globalną kampanią korporacyjną „Be A Convivialist!”
  • 1
  • 0
4.02.2019

Grupa Pernod Ricard z globalną kampanią korporacyjną „Be A Convivialist!”

Grupa Pernod Ricard, producent alkoholi, rozpoczęła globalną kampanię korporacyjną „Be A Convivialist!”. Firma od wielu lat realizuje działania według wizji „Creators of Conviviality”. Zachęca odbiorców do tego, by byli towarzyscy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56424 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 lutego 2019

1 lutego 2019